Politica de returnare
Politica de returnare
Conform legislatiei in vigoare O.U.G nr. 34/2014 art.9, (care poate fi accesata aici ) clientul poate returna produsele achizitionate de pe www.bebebliss.ro, fara invocarea unui motiv, in termen de de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului. Acest act normativ face referire doar la persoanele fizice
Comerciantul GB WEB INVEST SRL va rambursa toate sumele platite de consumator, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care a fost informata despre decizia consumatorului de retragere din contract.
Consumatorul trebuie sa le returneze sau sa le inmaneze profesionistului sau unui reprezentant autorizat al acestuia, fara intarziere nejustificata, si in termen de cel mult 14 zile de la data notificarii retragerii. Termenul este considerat respectat daca produsele sunt trimise inainte de expirarea celor 14 zile.
Consumatorul va suporta costurile directe de returnare a produselor.
Produsele returnate trebuie trimise sau aduse personal la depozitul GB WEB INVEST SRL, adresa care va fi comunicata de agentul de vanzari la momentul notificarii returului. Produsele NU vor fi returnate prin Posta Romana si nu vor fi trimise la o alta adresa decat cea indicata in scris consumatorului.
In cazul in care produsul comandat nu corespunde descrierii de pe site sau prezinta defecte de fabricatie, clientul poate solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii in termen de 15 zile calendaristice de la primirea produsului.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice, incepand de la ziua in care clientul sau o persoana terta indicata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor sau, in cazul unor comenzi multiple livrate separat, incepand de la data in care clientul sau o persoana terta desemnata de acesta intra in posesia fizica a ultimului produs.
Pentru a exercita dreptul de retragere, clientul trebuie sa informeze comerciantul despre decizia de retragere, folosind o declaratie clara trimisa in scris catre comerciant la adresa contact@bebebliss.ro sau utilizand formularul de retur de mai jos
In cazul in care intentionezi sa returnezi un produs e bine sa stii urmatoarele aspecte:
- Intentia de a returna produsul trebuie sa fie anuntata in scris trimitand un mail la adresa contact[a]bebebliss.ro (va rugam sa precizati numele pe care a fost plasata comanda, produsul care doriti sa il returnati si daca doriti un alt produs la schimb) sau folosind formularul de retur de mai jos.. In cel mai scurt timp veti primi un raspuns pe mail cu intreaga procedura de retur.
-
Returnarea produselor se face doar prin intermediul firmelor de curierat rapid sau personal. Pentru a returna un produs puteti alege orice firma de curierat doriti, sau puteti opta pentru firma de curierat cu, care firma noastra are contract beneficiend astfel de tarife preferentiale. Taxa de retur va va fi comunicata scriptic inainte de ridicare.
-
Rambursarea contravalorii produsului se efectueaza in maxim 14 zile.
-
Rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar. Pentru asta avem nevoie sa ne comunicati in scris codul Iban si titularul contului.
Intrucat OUG nr.34/2014 stipuleaza la art 16 urmatoarele "furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator", produse precum chiloteii, suzetele sau aspiratoarele nazale nu pot fi returnate daca au fost utilizate/desigilate. Returnarea aspiaratoarelor nazale desigilate/utilizate poate fi facuta doar in cazul in care clientul este e acord cu inlocuirea partilor ce au intrat in contact cu secretiile nazale.
Pentru orice informatie legate de returnarea produselor va stam la dispozitie la numerele de telefon 021-2201010 ( L-V 9-17) sau la adresa de e-mail contact[a]bebebliss.ro
Mai jos gasiti cele mai frecvente intrebari legate de schimbul si returnarea produselor de pe Bebebliss.ro
Ce pot sa fac daca am comandat un produs gresit/ care nu este cum ma asteptam?
Se intampla ca produsul pe care l-ai comandat sa nu fie tocmai ce doreai tu sa comanzi. Pur si simplu nu este ceea ce te asteptai. In astfel de situatii iti recomandam sa iei in primul rand legatura cu noi telefonic si sa ne spui exact ce ai fi dorit tu sa comanzi, care sunt asteptarile tale si ce nu iti place la produsul primit. Noi iti putem face cateva recomandari pe mail si daca te hotarasti asupra unui anumit produs, pur si simplu ti-l trimitem, iar tu fie achiti diferenta (daca al 2 lea produs e mai scump), fie iti returnam banii.
Atentie: produsul comandat initial trebuie sa fie nefolosit, in aceleasi conditii in care a fost primit si trebuie sa ajunga la depozitul nostru inainte ca noi sa va trimitem noul produs (pentru a trimite produsul gresit inapoi va vom emite noi o nota de transport). Se poate proceda in acest fel fara probleme in primele 14 zile de la receptie, iar daca este vorba de un interval mai mare de timp, se vor aplica termenii si conditiile care difera in functie de produs.
Cum ar trebui sa procedez daca vreau sa schimb un produs?
Daca stii deja ce produs ai vrea in schimb trebuie sa iei legatura cu noi telefonic si sa ne comunci ce produs vrei sa schimbi. Daca produsul al 2 lea este mai scump decat cel comandat initial, va trebui sa achiti diferenta la primirea coletului, iar in caz contrar, cand produsul comandat ulterior are o valoare mai mica, fie iti returnam noi banii intr-un cont bancar, fie emitem un voucher pentru suma ramasa.
Cum procedez daca vreau sa returnez un produs ?
In cazul in care nu esti multumit de un produs si vrei sa il returnezi, trebuie sa ne trimiti direct un e-mail pe adresa contact@bebebliss.ro in care sa ne precizezi numele pe care a fost realizata comanda, data in care a fost comandat produsul, data cand a fost primit produsul cat si denumirea produsului pe care doresti sa il returnezi. Chiar daca ne comunici intentia de retur telefonic, te rugam sa ne trimiti si un mail pentru a avea atat noi, cat si tu, dovada intentiei de retur exprimata in termenul legal de 14 zile. Pe adresa de mail de la care a venit solicitarea de retur vor fi trimise exact si instructiunile de retur (adresa retur, modalitati returnare bani etc)
Unde trebuie trimis produsul care doresc sa il returnez?
Lucrand cu mai multe depozite, adresa de retur difera in functie de produs. Ca atare, te rugam sa nu trimiti nici un produs pe alta adresa decat cea indicata in mailul pe care il vei primi ca raspuns la solicitarea de retur pe care ai facut-o.
Cum trimit un produs pe care doresc sa il returnez?
Produsul pe care doresti sa il returnezi trebuie sa fie ambalat corespunzator astfel incat sa nu sufere deteriorari in timpul transportului. Pentru siguranta, e sfatuim sa invelesti ambalajul fie intr-un sac menajer, fie in folie alimentara si sa nu lipesti scotch sau nota de transport pe ambalajul original al cutiei, mai ales daca este vorba de cutia personalizata a produsului respectiv.
Coletul cu produsul returnat poate fi trimis doar prin firma de curierat rapid. Ca si client ai libertatea sa aleagi orice firma de curierat. Poti opta sa aleagi firma de curierat cu, care societatea noastra are contract si astfel poti beneficia de tarfie mai mici, sau poti alege orice alta firma de curierat rapid din Romania, cu tarfiele pe care le practica aceasta.
Daca doresti sa utilizezi servicile firmei de curierat cu, care societatea noastra are contract pentru a beneficia de tarife preferentiale, taxa de transport iti va fi comunicata in scris inainte ca, curierul sa ridice coletul, iar costurile de transport vor fi retinute din suma ce urmeaza sa iti fie returnata in cont.
Cine plateste transportul pentru retur?
Taxele de retur vor fi suportate de catre clientul ce doreste sa returneze produsul.
Cum imi sunt restituiti banii pentru un produs pe care l-am returnat?
Pentru restituirea banilor puteti alege intre doua varinate: fie iti returnam banii intr-un cont bancar (in acest sens vom avea nevoie de un cod IBAN), fie emitem un voucher al carui valoare va fi egala cu suma ce trebuie returnata (acesta varianta va permite sa folosesti banii respectivi pentru orice comanda ulterioara de pe bebeliss.ro)
Cand primesc banii pentru un produs pe care l-am returnat?
Pentru ca stim cat de important este pentru oricine sa ii fie restituiti banii in cel mai scurt timp, nu am luat in calcul termenul legal de 14 zile pentru a returna banii clientilor nostri. Regula noastra este sa returnam banii in maxim 1 saptamna de la receptia coletului.
Ce categorii de produse nu sunt acceptate la retur?
Produsele care fac obiectul unei comenzi speciale ce implica personalizarea acestora cat si produsele de igiena intima (aspiratoarele nazale) nu pot face obiectul unui retur.