Nu ai nici un produs in cos

Product was successfully added to your shopping cart.

Politica de returnare

Politica de returnare

 

Conform legislatiei in vigoare valabila pentru persoane fizice (care poate fi accesata aici si aicipoti sa returnezi produsele achizitionate de pe www.bebebliss.ro, fara invocarea unui motiv, in termen de de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului.

In cazul in care intentionezi sa returnezi un produs e bine sa stii urmatoarele aspecte:

  1. Vrei sa returnezi produsul, dar vrei un alt produs la schimba? Nu trebuie sa platesti taxe de transport pentru retur

  2. In cazul in care nu se doreste al produsul la schimb, costurile de transport pentru retur vor fi suportate de catre client Daca se doreste utilizarea servicile firmei de curierat cu, care societatea noastra are contract pentru a beneficia de tarife preferentiale, taxa de transport va va fi comunicata telefonic inainte ca, curierul sa ridice coletul, iar costurile de transport vor fi retinute din suma ce urmeaza sa va fie returnata.

  3. Returnarea produselor se face doar prin intermediul firmelor de curierat rapid. Clientul are libertatea sa aleaga firma de curierat cu, care doreste sa expedize coletul returnat Poate opta sa aleaga firma de curierat cu, care societatea noastra are contract si astfel poate beneficia de tarfie mai mici, sau poate alege orice alta firma de curierat rapid din Romania, cu tarfiele pe care le practica aceasta.

  4. Rambursarea contravalorii produsului se efectueaza in maxim 1 saptamana  de la primirea returului.

  5. Rambursarea banilor se poate face doar intr-un cont bancar. Pentru asta avem nevoie sa ne comunicati in scris codul Iban si titularul contului

  6. Se recomanda returnarea produselor in ambalajul original, cu eticehete intacte fara urme de uzura. In cazul in care acest lucru nu este posibil, ne rezervam sa retin o parte din suma ce trebuie returnata intrucat produsul nu mai poate fi vandut ca si produs nou

Potrivit OUG nr. 34/2014 si alegii 249/2015 privind protectia consumatorior in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificare si completarea unor acte normative, in momentul in care hotarasti sa returnezi un produs, este esential sa ne anunti in scris printr-un mail trimis la adresa contact@bebebliss.ro . Poti face asta conform legii, fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

Atentie: Produsele executate la comanda speciala nu pot face obiectul unui retur.

 Pentru orice informatie legate de returnarea produselor va stam la dispozitie la numerele de telefon 0734-195.509  sau la adresa de e-mail contact@bebebliss.ro

 Mai jos gasiti cele mai frecvente intrebari legate de schimbul si returnarea produselor de pe Bebebliss.ro

 

Ce pot sa fac daca am comandat un produs gresit/ care nu este cum ma asteptam?

Se intampla ca produsul pe care l-ai comandat sa nu fie tocmai ce doreai tu sa comanzi. Pur si simplu nu este ceea ce te asteptai. In astfel de situatii iti recomandam sa iei in primul rand legatura cu noi telefonic si sa ne spui exact ce ai fi dorit tu sa comanzi, care sunt asteptarile tale si ce nu iti place la produsul primit. Noi iti putem face cateva recomandari pe mail si daca te hotarasti asupra unui anumit produs, pur si simplu ti-l trimitem, iar tu fie achiti diferenta (daca al 2 lea produs e mai scump), fie iti returnam banii.

Atentie: produsul comandat initial trebuie sa fie nefolosit, in aceleasi conditii in care a fost primit si trebuie sa ajunga la depozitul nostru inainte ca noi sa va trimitem noul produs (pentru a trimite produsul gresit inapoi va vom emite noi o nota de transport). Se poate proceda in acest fel fara probleme in primele 14 zile de la receptie, iar daca este vorba de un interval mai mare de timp, se vor aplica termenii si conditiile care difera in functie de produs.

 

Cum ar trebui sa procedez daca vreau sa schimb un produs?

Daca stii deja ce produs ai vrea in schimb trebuie sa iei legatura cu noi telefonic si sa ne comunci ce produs vrei sa schimbi. Daca produsul al 2 lea este mai scump decat cel comandat initial, va trebui sa achiti diferenta la primirea coletului, iar in caz contrar, cand produsul comandat ulterior are o valore mai mica, fie iti returnam noi banii intr-un cont bancar, fie emitem un voucher pentru suma ramasa.

 

Cum procedez daca vreau sa returnez un produs ?

In cazul in care nu esti multumit de un produs si vrei sa il returnezi, trebuie sa ne trimiti direct un e-mail pe adresa contact@bebebliss.ro in care sa ne precizezi numele pe care a fost realizata comanda, data in care a fost comandat produsul, data cand a fost primit produsul cat si denumirea produsului pe care doresti sa il returnezi. Chiar daca ne comunici intentia de retur telefonic, te rugam sa ne trimiti si un mail pentru a avea atat noi, cat si tu, dovada intentiei de retur exprimata in termenul legal de 14 zile. Pe adresa de mail de la care a venit solicitarea de retur vor fi trimise exact si instructiunile de retur (adresa retur, modalitati returnare bani etc)

 

Unde trebuie trimis produsul care doresc sa il returnez?

Lucrand cu mai multe depozite, adresa de retur difera de la produs la produs. Ca atare, te rugam sa nu trimiti nici un produs pe alta adresa decat cea indicata in mailul pe care il vei primi ca raspuns la solicitarea de retur pe care ai facut-o.

 

Cum trimit un produs pe care doresc sa il returnez?

Produsul pe care doresti sa il returnezi trebuie sa fie ambalat corespunzator astfel incat sa nu sufere deteriorari in timpul transportului. Pentru siguranta, e sfatuim sa invelesti ambalajul fie intr-un sac menajer, fie in folie alimentara si sa nu lipesti scotch sau nota de transport pe ambalajul original al cutiei, mai ales daca este vorba de cutia personalizata a produsului respectiv.

Coletul cu produsul returnat poate fi trimis doar prin firma de curierat rapid. Ca si client ai libertatea sa aleagi orice firma de curierat. Poti opta sa aleagi firma de curierat cu, care societatea noastra are contract si astfel poti beneficia de tarfie mai mici, sau poti alege orice alta firma de curierat rapid din Romania, cu tarfiele pe care le practica aceasta.

Daca doresti sa utilizezi servicile firmei de curierat cu, care societatea noastra are contract pentru a beneficia de tarife preferentiale, taxa de transport iti va fi comunicata  in scris inainte ca, curierul sa ridice coletul, iar costurile de transport vor fi retinute din suma ce urmeaza sa iti fie returnata in cont.

 

Cine plateste transportul pentru retur?

Taxele de retur vor fi suportate de catre clientul ce doreste sa returneze produsul.

 

Cum imi sunt restituiti banii pentru un produs pe care l-am returnat?

Pentru restituirea banilor puti alege intre doua varinate: fie iti returnam banii intr-un cont bancar (in acest sens vom avea nevoie de un cod IBAN), fie emitem un voucher al carui valoare va fi egala cu suma ce trebuie returnata (acesta varianta va permite sa folosesti banii respectivi pentru orice comanda ulterioara de pe bebeliss.ro)

 

Cand primesc banii pentru un produs pe care l-am returnat?

Pentru ca stim cat de important este pentru oricine sa ii fie restituiti banii in cel mai scurt timp, nu am luat in calcul termenul legal de 14  zile pentru a returna banii clientilor nostri. Regula noastra este sa returnam banii  in maxim 1 saptamna de la receptia coletului.

 

Ce categorii de produse nu sunt acceptate la retur?

Produsele care fac obiectul unei comenzi speciale ce implica personalizarea acestora cat si produsele de igiena intima (aspiratoarele nazale) nu pot face obiectul unui retur.

Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | ANPC | SOL

Numar inregsitrare ANSPDCP 23290 | Bebebliss este marca inregistrata cu nr. 124720

Suna-ne: 0734.195.509
Share this

PROGRAM BLOGGER