Nu ai nici un produs in cos

Product was successfully added to your shopping cart.

Intrebari frecvente

Livrare si receptionare comanda

 

Daca nu sunt eu acasa poate sa ridice alta persoana coletul?

Da. Nu este nevoie sa ridici personal coletul. Poate fi orice persoana de la adresa de destinatie sau chiar vecinii.

 

Adresa de livrarea trebuie sa coincida cu adresa de pe cartea de identitate?

Nu. Adresa de livrarea trebuie sa fie o locatie unde stii ca vei fi de gasit in ziua in care se stabileste ca va avea loc livrarea (poate sa fie la locul de munca sau adresa vecinului daca stii ca este mereu acasa)

 

Care este intervalul de livrare a coletelor?

Urgent Cargus curier livreaza de luni pana vineri in intervalul orar 8-17. Pentru livrarile ce au loc sambata, intervalul orar este de 8-14.

 

Cum procedez daca in intervalul orar 8-17 nu am o adresa fixa unde pot fi gasit?

In acest caz fie rogi o alta persoana sa ridice coletul pentru tine, fie optezi pentru ridicarea coletelor din sediul Urgent Cargus curier din localitatea ta.  De asemenea, ai putea sa te intalnesti cu agentul de livrare pe traseu (adica agentul, cand ai disponibilitatea, iti va spune unde se afla si iti va preda coletul in strada). In functie de cat de aglomerat esti tu sau cat de aglomerat este traseul agentului, aceasta varianta este mai putin sau mai mult de recomandata.

 

Curierul aduce coletul pana in fata blocului sau urca si pana la etaj ?

Livrarea coletelor prin firma Urgent Cargus Curier se realizeaza de la usa la usa. Aceasta procedură presupune ca produsele comandate vor ajunge pana la tine si la etajul „x” apartamentul „y” daca este cazul.

Chiar daca un carucior sau un patut normal nu ridica probleme de livrare, exista cazuri speciale cand coletul presupune un dulap sau un patut transformabil. In astfel de cazuri livrarea are loc dupa stabilirea de catre curier a unei ore exacte de livrare, cand exista din partea clientului o persoana in masura sa ajute curierul sa aduca pachetul voluminos exact la etajul/apartamentul dorit. In cazul in care din partea clientului nu exista nici o persoana disponibila, livrarea poate fi amanata cu 24 ore pentru a putea beneficia de ajutorul unui alt angajat Cargus.

 

Pot verifica continutul coletului la livrare inainte de a achita curierului?

Da, Urgent Cargus Curier ofera posibilitatea de a verifica coletul la livrare. Acest servicu este insa contra cost si presupune o taxa de 3 lei. Pentru a putea benefica de acest servicu trebuie sa precizati la plasarea comenzii ca doriti sa desfaceti coletul inainte de a-l receptiona. Verificarea coletului presupune deschiderea acestuia astfel incat sa ai certitudinea ca ai primit exact ce ai comandat. Curierul ramane alaturi de tine pentru verificare aproximativ 5 minute si nu poate sa astepta timpul necesar asamblarii sau montarii produsului.

 

Ce se intampla daca nu am fost la adresa de livrarea in perioada cand ar fi trebuit sa imi fie livrat coletul?

Faptul ca nu ai fost la adresa de livrarea implica automat amanarea livrarii. Verifica daca pe numarul de telefon mentionat in comanda nu ai primit apeluri de la un numar de telefon necunoscut sau un SMS. Este foarte posbil ca agentul de livrare sa fi incercat sa te contacteze. Pentru a lua legatura cu agentul de livrare, te rugam sa suni la numarul respectiv pentru a stabili o alta data cand vei putea receptiona coletul. In cazul in care nu ai nici o notificare pe telefon, incearca sa suni direct la sediul central Cargus la numerele de telefon 021 9330 pentru Bucuresti si 021 9282 pentru provincie. Poti sa apelezi si la numerele noastre de telefon pentru a-ti putea oferi exact numarul notei de transport corespunzatoare comenzii tale.

 

Cum procedez daca vreau sa schimb adresa de livrare pe care am mentionat-o cand am plasat comanda?

In acest caz exista doua situatii: Daca doresti sa schimbi aceasta adresa inainte ca si coletul sa fi plecat de la noi de la depozit (adica pana in ora 15) trebuie sa ne contactezi telefonic, iar noi vom modifica fara probleme nota de transport.

Daca doresti schimbarea adresei odata ce coletul este in curs de livrare, solicitarea ar trebui sa fie realizata direct catre curierul care te va contacta pentru livrare. In cazul in care noua adresa nu este in aria de acoperire a curierului de la prima adresa, curier ce se afla in posesia coletului tau, este posibil ca livrarea sa se amane cu o zi. Amanare poate avea loc daca curierul de la prima adresa nu ajunge inapoi in depozit in timp util, astfel incat curierul de la a 2 a adresa sa poata ridica spre livrare coletul la adresa dorita.

Daca ai nelamuriri sau pentru informatii suplimentare ne poti contacta telefonic.

 

Pot fi facute livrari si in afara Romaniei?

Din pacate, firma de curierat Cargus Curier livreaza doar pe teritoriul Romaniei. Avem insa clienti care opteaza sa trimita coletele in tara catre rude sau cunostinte, urmand ca acestea sa expedieze coletele mai departe prin firmele de transport international.

 

Pot plasa o comanda pe care sa o achit eu, iar comanda sa fie livrata la o alta adresa fara nici o taxa?

Da, acest lucru este posibil. Daca plasezi comanda online trebuie sa completezi o adresa diferita pentru livrare si sa selectezi ca metoda de plata, fie plata cu cardul, fie plata prin transfer bancar (in acest caz vei primi pe mail o factura proforma pe care va trebui sa o achiti fie prin internet banking, fie direct la banca). Daca doriesti sa plasezi telefonic comanda, poti plati doar in baza unei facturi proforme pe care o vei primi pe mail.

 

Cum ar trebuii sa procedez daca coletul pe care urmeza sa-l primesc prezinta semne importante de avariere? De unde stiu ca si continutul nu este avariat ?

Desi cazurile in care si continutul este avariat sunt extrem de rare, in acesta situatie te rugam sa ceri curierului sa completati un “raport de avariere”. Acest raport va fi util societatii noastre si conducerii Cargus pentru a identifica responsabilii in randul angajatilor pentru avarierea acelui colet.

Completarea acestui raport presupune pentru tine doar o “plasa de siguranta” si anume daca si continutul este deteriorat, tu vei primi in 24 ore un alt produs fara nici o cheltuiala in plus.

Neaparat un raport de avariere trebuie sa ramana la tine si sa fie semnat de catre curier.

 

 

Schimb / Retur produse

 

Ce pot sa fac daca am comandat un produs gresit/ care nu este cum ma asteptam?

Se intampla ca produsul pe care l-ai comandat sa nu fie tocmai ce doreai tu sa comanzi. Pur si simplu nu este ceea ce te asteptai. In astfel de situatii iti recomandam sa iei in primul rand legatura cu noi telefonic si sa ne spui exact ce ai fi dorit tu sa comanzi, care sunt asteptarile tale si ce nu iti place la produsul primit. Noi iti putem face cateva recomandari pe mail si daca te hotarasti asupra unui anumit produs, pur si simplu ti-l trimitem, iar tu fie achiti diferenta (daca al 2 lea produs e mai scump), fie iti returnam banii.

Atentie: produsul comandat initial trebuie sa fie nefolosit, in aceleasi conditii in care a fost primit si trebuie sa ajunga la depozitul nostru inainte ca noi sa va trimitem noul produs (pentru a trimite produsul gresit inapoi va vom emite noi o nota de transport). Se poate proceda in acest fel fara probleme in primele 14 zile de la receptie, iar daca este vorba de un interval mai mare de timp, se vor aplica termenii si conditiile care difera in functie de produs.

Cum ar trebui sa procedez daca vreau sa schimb un produs?

In primul rand se completeaza formularul de retur cu mentiunea la observatii ca doriti produs la schimb sau se poate scrie un email cu solicitarea de retur si produsul dorit la schimb. Mai intai se finalizeaza returul apoi trimitem produsul dorit. Daca produsul al 2 lea este mai scump decat cel comandat initial, va trebui sa achiti diferenta la primirea coletului, iar in caz contrar, cand produsul comandat ulterior are o valore mai mica, fie iti returnam noi banii intr-un cont bancar, fie emitem un voucher pentru suma ramasa.

 

Cum procedez daca vreau sa returnez un produs ?

In cazul in care nu esti multumit de un produs si vrei sa il returnezi, trebuie sa ne trimiti direct un e-mail pe adresa contact@bebebliss.ro in care sa ne precizezi numele pe care a fost realizata comanda, data in care a fost comandat produsul, data cand a fost primit produsul cat si denumirea produsului pe care doresti sa il returnezi. Chiar daca ne comunici intentia de retur telefonic, te rugam sa ne trimiti si un mail pentru a avea atat noi, cat si tu, dovada intentiei de retur exprimata in termenul legal de 14 zile. Pe adresa de mail de la care a venit solicitarea de retur vor fi trimise exact si instructiunile de retur (adresa retur, modalitati returnare bani etc)

 

Unde trebuie trimis produsul care doresc sa il returnez?

Lucrand cu mai multe depozite, adresa de retur difera de la produs la produs. Ca atare, te rugam sa nu trimiti nici un produs pe alta adresa decat cea indicata in mailul pe care il vei primi ca raspuns la solicitarea de retur pe care ai facut-o.

 

Cum trimit un produs pe care doresc sa il returnez?

Produsul pe care doresti sa il returnezi trebuie sa fie ambalat corespunzator astfel incat sa nu sufere deteriorari in timpul transportului. Pentru siguranta, e sfatuim sa invelesti ambalajul fie intr-un sac menajer, fie in folie alimentara si sa nu lipesti scotch sau nota de transport pe ambalajul original al cutiei, mai ales daca este vorba de cutia personalizata a produsului respectiv.

Coletul cu produsul returnat poate fi trimis doar prin firma de curierat rapid. Ca si client ai libertatea sa aleagi orice firma de curierat. Poti opta sa aleagi firma de curierat cu, care societatea noastra are contract si astfel poti beneficia de tarfie mai mici, sau poti alege orice alta firma de curierat rapid din Romania, cu tarfiele pe care le practica aceasta.

Daca doresti sa utilizezi servicile firmei de curierat cu, care societatea noastra are contract pentru a beneficia de tarife preferentiale, taxa de transport iti va fi comunicata telefonic sau in scris inainte ca, curierul sa ridice coletul, iar costurile de transport vor fi retinute din suma ce urmeaza sa iti fie returnata in cont.

 

Cine plateste transportul pentru retur?

Taxele de retur vor fi suportate de catre clientul ce doreste sa returneze produsul.

 

Cum imi sunt restituiti banii pentru un produs pe care l-am returnat?

Pentru restituirea banilor puti alege intre doua varinate: fie iti returnam banii intr-un cont bancar (in acest sens vom avea nevoie de un cod IBAN), fie emitem un voucher al carui valoare va fi egala cu suma ce trebuie returnata (acesta varianta va permite sa folosesti banii respectivi pentru orice comanda ulterioara de pe bebeliss.ro)

 

Cand primesc banii pentru un produs pe care l-am returnat?

Pentru ca stim cat de important este pentru oricine sa ii fie restituiti banii in cel mai scurt timp, nu am luat in calcul termenul legal de 14  zile pentru a returna banii clientilor nostri. Regula noastra este sa returnam banii  72 ore lucratoare de la receptia coletului.

Ce categorii de produse nu sunt acceptate la retur?

Produsele care fac obiectul unei comenzi speciale ce implica personalizarea acestora cat si produsele de igiena intima (aspiratoarele nazale) nu pot face obiectul unui retur.

 

Facturare produse

 

Este posibila facturarea produselor pe firma?

Da, orice produs comandat de pe site-ul bebebliss.ro poate fi facturat pe persoana fizica, persoana juridica, persoana fizica autorizata sau ONG.

 

Cum procedez daca vreau sa schimb datele de facturare pentru o comanda deja plasata?

Acest lucru este posibil in cazul in care doriti sa schimbati datele de facturare pentru o comanda plasata dar nereceptionata inca. Astfel, trebuie doar sa iei legatura cu noi telefonic sau pe e-mail si sa ne comunici datele initiale si datele noi de facturare.

Daca insa ai primit deja coletul de la curier, iar acesta ti-a emis deja o chitanta pe un alt nume, aceasta chitanta nu mai poate fi schimbata. Societatea noastra poate doar sa schimbe datele de pe factura.

 

 Fidelizare clienti

 

Am efectuat o comanda pe site si nu am primit cupoanele de fidelizare ?

Cupoanele de fidelizare sunt anexate formularului de confirmare a comenzii pe care l-ai primit pe mail de indata ce ai finalizat comanda. In cazul in care nu vizualizezi aceste cupoane (sunt in format poza) incearca sa vizualizezi mail-ul cu tot cu imagini apasand butonul “vizualizeaza imagini” ce apare in partea de sus a mesajului. Cupoanele de fidelizare sunt afisate ultimele pe mail.

 

Am efectuat o comanda prin telefon si nu am primit cupoanele de fidelizare?

Cupoanele de fidelizare ca urmare a unei comenzi plasate prin telefon trebuie sa le primesti pe adresa de email pe care ai furnizat-o telefonic consultantului de vanzari, special pentru a putea trimite aceste cupoane. In decurs de maxim 5 zile lucratoare de la efectuarea comenzii ar trebui sa regasesti cupoanele respective pe email. In cazul in care dupa acest termen nu le-ai primit, te rugam sa ne contactezi telefonic.

Cum pot folosi cupoanele de fidelizare?

Cupoanele de fidelizare pot fi folosite atat pentru comenzile plasate pe site cat si pentru comenzile plasate telefonic.

Pentru comenzile plasate pe site trebuie sa introduci codul aferent valorii comenzii in chenarul special destinat din cadrul cosului de cumparaturi. Apasand aplica, automat se va calcula discountul.

Daca plasezi comanda prin comanda rapida este suficient sa mentionezi codul aferent comenzii in campul de “observatii”.

Cand plasezi o noua comanda telefonic este necesar sa mentionezi doar numele si faptul ca ai primit pe mail cupoanele de fidelizare. Consultantii nostri de vanzari iti vor calcula automat discountul corespunzator.

 

Ce sunt cupoanele de fidelizare?

Cupoanele de fidelizare sunt coduri de reducere pe care orice client al site-ului bebebliss.ro le primeste ca urmare a efectuarii unei comenzi pe site.

 

Cand pot fi folosite cupoanele de fidelizare?

Cupoanele de fidelizare pot fi folosite pentru orice comanda ulterioara plasata pe site-ul bebeblis.ro. Nu exista numar limitat de comenzi la care pot fi folosite aceste cupoane, iar valabilitatea lor este nelimitata

 

De unde stiu ce cod de reducere sa folosesc?

Voucherele de fidelizare cuprind mai multe coduri ce ofera discounturi diferite in functie de valoarea comenzii pe care urmeaza sa o plasezi si nu in functie de valoarea comenzii pe care ai plasat-o in trecut si in baza careia esti considerat client existent si ai primit cuponale de fidelizare respective.

Asadar, daca acum doresti sa plasezi o comanda cu o valoare de 240 lei, vei folosi codul corespunzator voucherului pentru comenzi peste 200 lei, care va diminua suma cu o anumita valoare. In cazul in care comanda ta ar fi fost de 469 lei, ai fi folosit codul corespunzator voucherului pentru comenzi peste 400 lei.

Termeni si conditii | Politica de confidentialitate

Numar inregsitrare ANSPDCP 23290 | Bebebliss este marca inregistrata cu nr. 124720

Suna-ne: 021-2201010
Share this
preferinte cookie