Politica de returnare

 

Conform legislatiei in vigoare valabila pentru persoane fizice (care poate fi accesata aici si aici )poti sa returnezi produsele achizitionate de pe www.bebebliss.ro, fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului.

 

Potrivit OUG nr. 34/2014 si alegii 249/2015 privind protectia consumatorior in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificare si completarea unor acte normative, in momentul in care hotarasti sa returnezi un produs, este esential sa ne anunti in scris printr-un mail trimis la adresa retur@bebebliss.ro.  Aceasta actiune se poate desfasura fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

 

In cazul produselor comandate de pe www.bebebliss.ro, returul se accepta in urmatoarele conditii:

 

  • returul trebuie sa se realizeze in maxim 14 zile de la primirea coletului

  • produsele nu trebuie sa prezinte forme de uzura

  • etichetele atasate produsului nu trebuie sa lipseasca, la fel si documentele insotitoare ale acestuia

  • costurile de transport pentru retur vor fi suportate de catre client

  • returnarea produselor se face doar prin intermediul firmelor de curierat rapid.

  • se recomanda returnarea produselor in ambalajul original  (in cazul in care ambalajul original nu mai exista sau este deteriorat, ne rezervam sa retin o parte din suma ce trebuie returnata)

 

In cazul in care produsul pe care doresti sa il returnezi este deteriorat sau prezinte semne de utilizare, bebebliss isi rezerva dreptul de a refuza primirea produsului daca acesta este deteriorat sau de a diminua suma restiuita in conformitate cu starea produsului.

Rambursarea contravalorii produsului se efectueaza in maxim 14 de zile de la primirea returului. Rambursarea banilor se poate face doar intr-un cont bancar furnizat de catre client.

In cazul in care ai platit o taxa de transport atunci cand ai primit coletul, contravaloarea acesteia nu se returneaza.

 

Atentie: Produsele executate la comanda speciala nu pot face obiectul unui retur.

 

Pentru orice informatie legate de returnarea produselor va stam la dispozitie la numerele de telefon 0734-195.509  sau la adresa de e-mail retur@bebebliss.ro

 

Mai jos gasiti cele mai frecvente intrebari legate de schimbul si returnarea produselor de pe Bebebliss.ro

 

Ce pot sa fac daca am comandat un produs gresit/ care nu este cum ma asteptam?

Se intampla ca produsul pe care l-ai comandat sa nu fie tocmai ce doreai tu sa comanzi. Pur si simplu nu este ceea ce te asteptai. In astfel de situatii iti recomandam sa iei in primul rand legatura cu noi telefonic si sa ne spui exact ce ai fi dorit tu sa comanzi, care sunt asteptarile tale si ce nu iti place la produsul primit. Noi iti putem face cateva recomandari pe mail si daca te hotarasti asupra unui anumit produs, pur si simplu ti-l trimitem, iar tu fie achiti diferenta (daca al 2 lea produs e mai scump), fie iti returnam banii.

Atentie: produsul comandat initial trebuie sa fie nefolosit, in aceleasi conditii in care a fost primit si trebuie sa ajunga la depozitul nostru inainte ca noi sa va trimitem noul produs (pentru a trimite produsul gresit inapoi va vom emite noi o nota de transport). Se poate proceda in acest fel fara probleme in primele 14 zile de la receptie, iar daca este vorba de un interval mai mare de timp, se vor aplica termenii si conditiile care difera in functie de produs.

 

Cum ar trebui sa procedez daca vreau sa schimb un produs?

Daca stii deja ce produs ai vrea in schimb trebuie sa iei legatura cu noi telefonic si sa ne comunci ce produs vrei sa schimbi. Daca produsul al 2 lea este mai scump decat cel comandat initial, va trebui sa achiti diferenta la primirea coletului, iar in caz contrar, cand produsul comandat ulterior are o valore mai mica, fie iti returnam noi banii intr-un cont bancar, fie emitem un voucher pentru suma ramasa.

 

Cum procedez daca vreau sa returnez un produs ?

In cazul in care nu esti multumit de un produs si vrei sa il returnezi, trebuie sa iei legatura cu noi telefonic sau sa ne trimiti direct un e-mail pe adresa retur@bebebliss.ro in care sa ne precizezi numele pe care a fost realizata comanda si produsul pe care doresti sa il returnezi. Chiar daca ne comunici intentia de retur telefonic, te rugam sa ne trimiti si un mail pentru a avea atat noi, cat si tu, dovada intentiei de retur exprimata in termenul legal de 14 zile. Pe adresa de mail de la care a venit solicitarea de retur vor fi trimise exact si instructiunile de retur (adresa retur, modalitati returnare bani etc)

 

Unde trebuie trimis produsul care doresc sa il returnez?

Lucrand cu mai multe depozite, adresa de retur difera de la produs la produs. Ca atare, e rugam sa nu trimiti nici un produs pe alta adresa decat cea indicata in mailul pe care il vei primi ca raspuns la solicitarea de retur pe care ai facut-o.

 

Cum trimit un produs pe care doresc sa il returnez?

Produsul pe care doresti sa il returnezi trebuie sa fie ambalat corespunzator astfel incat sa nu sufere deteriorari in timpul transportului. Pentru siguranta, e sfatuim sa invelesti ambalajul fie intr-un sac menajer, fie in folie alimentara si sa nu lipesti scotch sau nota de transport pe ambalajul original al cutiei, mai ales daca este vorba de cutia personalizata a produsului respectiv.

Coletul cu produsul returnat poate fi trimis doar prin firma de curierat rapid. Poti sa optezi pentru orice firma de curierat doresti.

 

Cine plateste transportul pentru retur?

Taxele de retur vor fi suportate de catre clientul ce doreste sa returneze produsul.

 

Cum imi sunt restituiti banii pentru un produs pe care l-am returnat?

Pentru restituirea banilor puti alege intre doua varinate: fie iti returnam banii intr-un cont bancar (in acest sens vom avea nevoie de un cod IBAN), fie emitem un voucher al carui valoare va fi egala cu suma ce trebuie returnata (acesta varianta va permite sa folosesti banii respectivi pentru orice comanda ulterioara de pe bebeliss.ro)

 

Cand primesc banii pentru un produs pe care l-am returnat?

Pentru ca stim cat de important este pentru oricine sa ii fie restituiti banii in cel mai scurt timp, nu am luat in calcul termenul legal de 14  zile pentru a returna banii clientilor nostri. Regula noastra este sa returnam banii in fiecare zi de vineri pentru toate retururile din saptamana respectiva. Astfel, in functie de cand a ajuns produsul returnat in depozitul nostru, returul banilor poate avea loc in 1, 2 ,3 sau maxim 5 zile lucratoare.

 

In ce conditii nu se acepta un retur?

Returul unui produs nu se accepta in urmtoarele cazuri:

 

  • Daca a fost depasit termenul de 14 zile

  • Daca produsul prezinta urme vizibile de folosinta

  • Daca produsul este deteriorat

  • Daca produsul nu este returnat impreuna cu toate documentele, etichetele care l-au insotit

  • Sunt acceptate la retur doar daca sunt sigilate produsele de igiena (precum aspiratoarele nazale) si cosmeticele.

 

Ce categorii de produse nu sunt acceptate la retur?

Produsele care fac obiectul unei comenzi speciale ce implica personalizarea acestora (precum stickerele de perete cu nume/culoare preferentiale) nu pot face obiectul unui retur.