Livrare produse

Costul transportului pentru orice comanda sub 400 lei este de 19 lei/ comanda indiferent cate produse ai in cosul de cumparaturi. Daca comanzi produse ce cumulat au o valoarea peste 400 lei beneficiezi de transport gratuit oriunde in tara . fiecare produs poate fi vizualizat pe pagina de descriere a produsului in cauza, acesta fiind de 19 lei pentru produsele care valoreaza mai putin de 400 lei. Produsele care valoreaza mai mult de 400 de lei au transport gratuit.

Stim cat de important este pentru parinti ca produsele comandate sa ajunga repede acasa, pentru ca cei mici sa se bucure de ele. Indiferent de valoarea comenzii plasate, produsele vor ajunge la adresa aleasa de tine pentru ca am ales sa colaboram cu una dintre cele mai bune firme de curierat de pe piata din Romania - Cargus Curier..

Livrarea produselor comandate de pe site-ul www.bebebliss.ro se efectueaza pe intreg teritoriul tarii, utilizand serviciile de curierat rapid Cargus Curier. In cazul in care nu te afli pe teritoriul Romaniei, dar iti doresti sa comanzi produsele pe care le comercializam, iti recomandam sa iei legatura cu un prieten sau cu o ruda de familie pentru ca livrarea produselor sa se faca la adresa respectivei persoane. Ulterior, persoana in cauza iti poate trimite produsele comandate, oriunde in lume.

Daca adresa de livrare aleasa se afla in afara ariei de livrare Cargus Curier, vei fi nevoit sa platesti o taxa suplimentara de 10 lei pentru ca produsele sa ajunga la adresa dorita. Astfel, daca in comanda respectiva se regasesc produse a caror valoare nu depaseste 400 de lei, taxa de transport va fi de 29 de lei, acesta fiind pretul maxim pe care il poti plati pentru transportul unei comenzi plasate pe siteul bebebliss.ro si niciodata mai mult. Daca produsul figureaza cu transport gratuit pe site, dar adresa de livrare este in afara ariei de acoperire, va fi perceputa o taxa suplimentara de 10-15 lei.

 

Livrarea produselor se face de luni pana vineri (sambata doar in orasele mari), exceptie facand sarbatorile legale, iar produsele ajung la destinatie in 24-48 de ore, in functie de ora la care a fost plasata comanda. Cargus Curier are momentan 6862 de localitati in Romania catre care livreaza in termen de 24 de ore conform contractului.

Inainte de livrare vei fi contactat (telefonci sau prin SMS)  de catre agentul Cargus curier pentru a fi informat legat de intervalul orar pentru livrare.

 

Daca, timp de 14 zile, curierul nu poate livra produsele din comanda plasata pe www.bebebliss.ro din diverse motive, din vina ta, sau daca produsele nu vor fi ridicate de la centrul firmei de curierat, vei fi considerat raspunzator pentru plata cheltuielilor de transport dus-intors.

Important: In cazul produselor personalizate, confectionate special pentru tine, termenele de livrare se pot prelungi. Consultantii nostri de vanzari te va anunta cu privire la termenul de livrare al produselor personalizate, acesta putand ajunge pana la 7 zile.

 

 

Mai jos gasesti cele mai frecvente intrebari legate de livrarea si receptionarea produselor:

 

Daca nu sunt eu acasa poate sa ridice alta persoana coletul?

Da. Nu este nevoie sa ridici personal coletul. Poate fi orice persoana de la adresa de destinatie sau chiar vecinii.

 

Adresa de livrarea trebuie sa coincida cu adresa de pe cartea de identitate?

Nu. Adresa de livrarea trebuie sa fie o locatie unde stii ca vei fi de gasit in ziua in care se stabileste ca va avea loc livrarea (poate sa fie la locul de munca sau adresa vecinului daca stii ca este mereu acasa)

 

Care este intervalul de livrare a coletelor?

Cargus curier livreaza de luni pana vineri in intervalul orar 8-17. Pentru livrarile ce au loc sambata, intervalul orar este de 8-14.

 

Cum procedez daca in intervalul orar 8-17 nu am o adresa fixa unde pot fi gasit?

In acest caz fie rogi o alta persoana sa ridice coletul pentru tine, fie optezi pentru ridicarea coletelor din sediul Cargus curier din localitatea ta.  De asemenea, ai putea sa te intalnesti cu agentul de livrare pe traseu (adica agentul, cand ai disponibilitatea, iti va spune unde se afla si iti va preda coletul in strada) In functie de cat de aglomerat esti tu sau cat de aglomerat este traseul agentului, aceasta varianta este mai putin sau mai mult de recomandata.

 

Curierul aduce coletul pana in fata blocului sau urca si pana la etaj ?

Livrarea coletelor prin firma Cargus Curier se realizeaza de la usa la usa. Aceasta procedură presupune ca produsele comandate vor ajunge pana la tine si la etajul „x” apartamentul „y” daca este cazul.

Chiar daca un carucior sau un patut normal nu ridica probleme de livrare, exista cazuri speciale cand coletul presupune un dulap sau un patut transformabil. In astfel de cazuri livrarea are loc dupa stabilirea de catre curier a unei ore exacte de livrare, cand exista din partea clientului o persoana in masura sa ajute curierul sa aduca pachetul voluminos exact la etajul/apartamentul dorit. In cazul in care din partea clientului nu exista nici o persoana disponibila, livrarea poate fi amanata cu 24 ore pentru a putea beneficia de ajutorul unui alt angajat Cargus.

 

Pot verifica continutul coletului la livrare inainte de a achita curierului?

 

Da, Cargus Curier ofera posibilitatea de a verifica coletul la livrare. Acest servicu este insa contra cost si presupune o taxa de 3 lei. Pentru a putea benefica de acest servicu trebuie sa precizati la plasarea comenzii ca doriti sa desfaceti coletul inainte de a-l receptiona. Verificarea coletului presupune deschiderea acestuia astfel incat sa ai certitudinea ca ai primit exact ce ai comandat. Curierul ramane alaturi de tine pentru verificare aproximativ 5 minute si nu poate sa astepta timpul necesar asamblarii sau montarii produsului.

 

Ce se intampla daca nu am fost la adresa de livrarea in perioada cand ar fi trebuit sa imi fie livrat coletul?

 

Faptul ca nu ai fost la adresa de livrarea implica automat amanarea livrarii. Verifica daca pe numarul de telefon mentionat in comanda nu ai primit apeluri de la un numar de telefon necunoscut sau un SMS. Este foarte posbil ca agentul de livrare sa fi incercat sa te contacteze. Pentru a lua legatura cu agentul de livrare, te rugam sa suni la numarul respectiv pentru a stabili o alta data cand vei putea receptiona coletul. In cazul in care nu ai nici o notificare pe telefon, incearca sa suni direct la sediul central Cargus la numerele de telefon 021 9330 pentru Bucuresti si 021 9282 pentru provincie. Poti sa apelezi si la numerele noastre de telefon pentru a-ti putea oferi exact numarul notei de transport corespunzatoare comenzii tale.

 

Cum procedez daca vreau sa schimb adresa de livrare pe care am mentionat-o cand am plasat comanda?

In acest caz exista doua situatii: Daca doresti sa schimbi aceasta adresa inainte ca si coletul sa fi plecat de la noi de la depozit (adica pana in ora 15) trebuie sa ne contactezi telefonic, iar noi vom modifica fara probleme nota de transport.

Daca doresti schimbarea adresei odata ce coletul este in curs de livrare, solicitarea ar trebui sa fie realizata direct catre curierul care te va contacta pentru livrare. In cazul in care noua adresa nu este in aria de acoperire a curierului de la prima adresa, curier ce se afla in posesia coletului tau, este posibil ca livrarea sa se amane cu o zi. Amanare poate avea loc daca curierul de la prima adresa nu ajunge inapoi in depozit in timp util, astfel incat curierul de la a 2 a adresa sa poata ridica spre livrare coletul la adresa dorita.

Daca ai nelamuriri sau pentru informatii suplimentare ne poti contacta telefonic.

 

Pot fi facute livrari si in afara Romaniei?

Din pacate, firma de curierat Cargus Curier livreaza doar pe teritoriul Romaniei. Avem insa clienti care opteaza sa trimita coletele in tara catre rude sau cunostinte, urmand ca acestea sa expedieze coletele mai departe prin firmele de transport international.

 

 

Pot plasa o comanda pe care sa o achit eu, iar comanda sa fie livrata la o alta adresa fara nici o taxa?

Da, acest lucru este posibil. Daca plasezi comanda online trebuie sa completezi o adresa diferita pentru livrare si sa selectezi ca metoda de plata, fie plata cu cardul, fie plata prin transfer bancar (in acest caz vei primi pe mail o factura proforma pe care va trebui sa o achiti fie prin internet banking, fie direct la banca). Daca doriesti sa plasezi telefonic comanda, poti plati doar in baza unei facturi proforme pe care o vei primi pe mail.

 

Cum ar trebuii sa procedez daca coletul pe care urmeza sa-l primesc prezinta semne importante de avariere? De unde stiu ca si continutul nu este avariat ?

Desi cazurile in care si continutul este avariat sunt extrem de rare , in acesta situatie te rugam sa ceri curierului sa completati un “raport de avariere”. Acest raport va fi util societatii noastre si conducerii Cargus pentru a identifica responsabilii in randul angajatilor pentru avarierea acelui colet.

Completarea acestui raport presupune pentru tine doar o “plasa de siguranta” si anume daca si continutul este deteriorat, tu vei primi in 24 ore un alt produs fara nici o cheltuiala in plus.

Neaparat un raport de avariere trebuie sa ramana la tine si sa fie semnat de catre curier.