Fidelizare clienti

La bebebliss ne dorim sa avem doar clienti fericiti care sa revina, motiv pentru care am creat un sistem de fidelizare extrem de apreciat. Orice comanda plasata telefonic sau online iti aduce reduceri pentru comenzile urmatoare!

Iata cum poti sa beneficiezi de sistemul nostru de fidelizare:

- daca alegi sa plasezi comanda online, vei primi pe email-ul utilizat la inregistrare voucherele de reducere

- daca plasezi comanda telefonic, vei fi rugat sa furnizezi o adresa de email la care sa primesti voucherele de reducere

- discounturile aferente voucherelor se vor aplica pentru toate comenzile ulterioare, indiferent daca acestea vor fi plasate telefonic sau online

- daca alegi sa plasezi comanda telefonic, este suficient sa mentionezi faptul ca ai mai comandat de la noi, iar consultantii nostri vor calcula pe loc discountul corespunzator comenzii pe care iti doresti sa o plasezi. 

 

Mai jos gasesti cele mai frecvente intrebari legate de Cupoanele de fidelizare

 

Ce sunt cupoanele de fidelizare?

Cupoanele de fidelizare sunt coduri de reducere pe care orice client al site-ului bebebliss.ro le primeste ca urmare a efectuarii unei comenzi pe site.

 

Cand pot fi folosite cupoanele de fidelizare?

Cupoanele de fidelizare pot fi folosite pentru orice comanda ulterioara plasata pe site-ul bebeblis.ro. Nu exista numar limitat de comenzi la care pot fi folosite aceste cupoane, iar valabilitatea lor este nelimitata

 

Cum pot folosi cupoanele de fidelizare?

Cupoanele de fidelizare pot fi folosite atat pentru comenzile plasate pe site cat si pentru comenzile plasate telefonic.

Pentru comenzile plasate pe site trebuie sa introduci codul aferent valorii comenzii in chenarul special destinat din cadrul cosului de cumparaturi. Apasand aplica, automat se va calcula discountul.

Daca plasezi comanda prin comanda rapida este suficient sa mentionezi codul aferent comenzii in campul de “observatii”.

Cand plasezi o noua comanda telefonic este necesar sa mentionezi doar numele si faptul ca ai primit pe mail cupoanele de fidelizare. Consultantii nostri de vanzari iti vor calcula automat discountul corespunzator.

 

De unde stiu ce cod de reducere sa folosesc?

Voucherele de fidelizare cuprind mai multe coduri ce ofera discounturi diferite in functie de valoarea comenzii pe care urmeaza sa o plasezi si nu in functie de valoarea comenzii pe care ai plasat-o in trecut si in baza careia esti considerat client existent si ai primit cuponale de fidelizare respective.

Asadar, daca acum doresti sa plasezi o comanda cu o valoare de 240 lei, vei folosi codul corespunzator voucherului pentru comenzi peste 200 lei, care va diminua suma cu o anumita valoare. In cazul in care comanda ta ar fi fost de 469 lei, ai fi folosit codul corespunzator voucherului pentru comenzi peste 400 lei.

 

Am efectuat o comanda pe site si nu am primit cupoanele de fidelizare ?

Cupoanele de fidelizare sunt anexate formularului de confirmare a comenzii pe care l-ai primit pe mail de indata ce ai finalizat comanda. In cazul in care nu vizualizezi aceste cupoane (sunt in format poza) incearca sa vizualizezi mail-ul cu tot cu imagini apasand butonul “vizualizeaza imagini” ce apare in partea de sus a mesajului. Cupoanele de fidelizare sunt afisate ultimele pe mail.

 

Am efectuat o comanda rapida si nu am primit cupoanele de fidelizare?

Cupoanele de fidelizare ca urmarea a unei comenzi rapide se primesc pe adresa de email indicata in comanda in decurs de maxim 5 zile lucratoare de la efectuarea comenzii respective. In cazul in care dupa acest termen nu le-ai primit, te rugam sa ne contactezi telefonic.

 

Am efectuat o comanda telefonica si nu am primit cupoanele de fidelizare?

Cupoanele de fidelizare ca urmare a unei comenzi plasate prin telefon trebuie sa le primesti pe adresa de email pe care ai furnizat-o telefonic consultantului de vanzari, special pentru a putea trimite aceste cupoane. In decurs de maxim 5 zile lucratoare de la efectuarea comenzii ar trebui sa regasesti cupoanele respective pe email. In cazul in care dupa acest termen nu le-ai primit, te rugam sa ne contactezi telefonic.