Cum a aparut bebebliss.ro?

Povestea Bebebliss a inceput in anul 2009, cand Alexandra, o viitoare mamica, activa de felul ei, dar nevoita sa-si petreaca o buna perioada de timp in repaus, s-a gandit sa-si foloseasca timpul de “sedere” intr-un mod cat mai constructiv. Fiind la inceputul unui nou capitol din viata ei, maternitatea, si-a indreptat atentia spre domeniul articolelor pentru copii si astfel primul pas catre realizarea site-ului a fost facut.

Dupa multe peripetii in ceea ce a insemnat concretizarea site-ului, in luna iunie a aceluiasi an a fost lansat bebebliss.ro. Intr-un timp relativ scurt a aparut si prima comanda, eveniment marcat cu emotii: “A fost exact in ziua in care mi-au inceput contractiile” - ne marturiseste Alexandra - “In ziua aceea nu am vrut sa merg la munca, fiind sigura ca mi-a venit sorocul, dar, cand persoana care se ocupa de vanzari m-a anuntat ca am primit o comanda, am plecat cu tot cu sot si contractii la birou. A fost o comanda din Bucuresti pentru doua hainute si o salteluta de joaca.” - isi aduce aminte Alexandra - “Contractiile serioase au aparut abia spre seara, iar bebe a venit pe lume abia a doua zi.”

Ceea ce Alexandra si-a dorit initial a fost sa aduca pe piata din Romania lucrusoare deosebite pentru copii si bebelusi, diferite de cele care se gaseau in momentul respectiv. Simtea ca astfel le-ar putea oferi clientilor ceea ce si-ar fi dorit ea sa primeasca in calitate de client, intr-un magazin cu articole pentru copii.

Odata lansat insa site-ul, interactiunile tot mai frecvente cu clientii au evidentiat ceea ce isi doreste piata din Romania, motiv pentru care pe bebebliss.ro au aparut categorii noi care sa satisfaca nevoile tuturor parintilor in cautare de produse pentru minunile lor. In plus, pentru ca ne-am dorit sa oferim clientilor nostri o experienta de shopping cat mai placuta, am creat si un sistem de consiliere in alegerea produselor, extrem de apreciat de catre toti clientii.

Ce este si ce reprezinta bebebliss.ro astazi?

Bebebliss este, in primul rand, o afacere de familie, cladita pe aceleasi valori ca o familie, ce ofera o gama larga de produse dedicate bebelusilor si copiilor.

Nu putem promite 100% clientilor nostri ca, daca aleg sa achizitioneze produse de la noi, angajatul firmei de curierat va livra coletul cu masuta de infasat exact la ora solicitata, ca scaunul auto comandat va fi exact ceea la ce se asteapta ei sau ca un carucior va incapea in liftul blocului in care locuiesc.

Ca oriunde, exista multi factori care nu pot fi gestionati de catre noi din diverse motive precum: multe dintre produsele noastre pleaca direct din depozitul furnizorului, livrarea coletelor se face in functie de traseul curierului (care poate avea o zi mai buna sau mai proasta, a carui masina de curierat se poate strica), iar produsul poate fi etichetat gresit in fabrica (motiv pentru care clientul primeste alt produs).

Pana in prezent ne-am confruntat cu nenumarate astfel de situatii pe care le-am depasit insa cu brio, finalitatea lor fiind una pozitiva.

Putem promite insa ca vom face tot posibil ca fiecare client sa primeasca exact ceea ce comanda, exact in momentul in care isi doreste. Si daca nu stii sigur ce doresti sa comanzi, suntem mai mult decat bucurosi sa te ajutam sa iei cea mai buna decizie, oferindu-ti consilierea de care ai nevoie. Cu alte cuvinte, promitem ca vom face tot posibilul ca experienta ta ca si client bebebliss.ro sa fie cat mai placuta si sa ai cat mai multe motive sa revii.

Daca se intampla ca lucrurile sa nu iasa asa cum ti-ai dorit sau ceva nu este conform asteptarilor tale, promitem sa ne revansam.

De ce sa alegi bebeliss.ro?

Alege Bebebliss daca vrei sa benefiezi, printre altele, de: consiliere profesionala, preturi mici, livrare rapida, drept la retur garantat, sistem de fidelizare. Celelalte avantaje te lasam sa le descoperi singur, odata ce ai devenit client Bebebliss.

Ce vrem sa stie clientii

Apelurile telefonice si comenzile plasate pe site sunt gestionate de oameni care isi dau tot interesul sa multumesca clientul, care isi fac meseria cu placere si cu drag in fiecare zi, dar care, pana la urma, tot oameni raman. Ca noi toti si ei au zile mai bune si zile mai proaste. Dar, indiferent de situatie, consultantii nostri de vanzari vor incerca intotdeauna sa multumeasca clientul si sa ii ofere experiente cat mai placute atunci cand achizitioneaza produse.

Credem ca fidelizarea clientilor este importanta, motiv pentru care am creat diverse programe de fidelizare pentru toti clientii (mai multe detalii gasiti aici).

Stim ca pretul conteaza pentru oricine, iar noi ne dorim sa oferim clientilor nostri cel mai bun pret. Pe acest considerent, poti sa ne semnalizezi, pe pagina fiecarui produs, daca acesta se comercializeaza pe un alt site mai ieftin, iar noi iti face o oferta mai buna.

Credem ca atunci cand iti doresti calitate superioara, cand pentru tine conteaza brandul, trebuie sa fii dispus sa il platesti si sa iti asumi acest lucru. Astfel ca, acei clienti care ne abordeaza cu cereri de genul “Imi doresc caruciorul X, care este la pretul de 3000 lei. Ce discount imi oferiti?” nu sunt preferatii nostri. Exista produse cu aceleasi functionalitati la preturi mai mici, chiar daca de la un brand mai putin cunoscut. In acest sens, trebuie inteles faptul ca adaosul societatii scade cu cat valoarea produsului este mai mare.

Acordam discount la comanda mai multor produse, ce insumeaza o suma mai mare, chiar daca aceasta este plasat de un client nou, pe considerentul ca respectivul client ar fi putut comanda produsele separat, beneficiand astfel de programul de fidelizare.

Nu toate produsele pe care le comercializam pleaca din depozitul propriu, drept urmare nu pot fi ambalate in acelasi colet. Astfel, este posibil sa primesti mai multe colete chiar daca ai plasat o singura comanda. Fiind vorba de mai multe colete, exista situatii (rare) cand firma de curierat nu le livreaza concomitent. Te asiguram insa ca si in astfel de cazuri intreaga comanda confirmata va ajunge la tine in cel mai scurt timp posibil.

Datorita faptului ca produsele comercializate de noi sunt sigiliate, garantiile si facturile sunt introduse in folia ce imbraca nota de transport. Pe acest considerent, te rugam sa scoti aceste documente din folie inainte de a arunca ambalajul sau cutia produsului.

Pentru orice informatii suplimentare, probleme sau nelamuriri, echipa Bebebliss iti sta oricand la dispozitie la adresa de email contact@bebebliss.ro.